Графік работи
Кошик
USD - 41грнEUR - 45грн
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса | 20 |
Діаметр прокладки [мм] | 52 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса | 22 |
Зовнішній діаметр [мм] | 81 |
Механічно оброблений | з пазом у внутрішній деталі (зовні) |
Розмір різьблення | M22x1.5 |
Тип з'єднання/зчленування | Шарнір рівних кутових швидкостей |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
FIAT ELBA (146_) | 1.5 | 1986 (квітень) - 1992 (жовтень) | 1499 | 52 кВт - 71 к.с. | 149 C1.000, Бензин |
FIAT ELBA (146_) | 1.5 | 1992 (січень) - 1996 (грудень) | 1497 | 49 кВт - 67 к.с. | 149 C1.000, Бензин |
FIAT ELBA (146_) | 1.7 D | 1989 (квітень) - 1996 (грудень) | 1698 | 43 кВт - 58 к.с. | 146 B2.000, Дизель |
FIAT FIORINO Pick up (146) | 1.7 D | 1993 (жовтень) - 1999 (жовтень) | 1697 | 42 кВт - 57 к.с. | 146 B2.000, Дизель |
FIAT FIORINO фургон (146) | 60 1.1 | 1988 (травень) - 1993 (грудень) | 1116 | 40 кВт - 54 к.с. | 146 A9.000, Бензин |
FIAT FIORINO фургон (146) | 60 1.7 D | 1988 (травень) - 1996 (жовтень) | 1697 | 42 кВт - 57 к.с. | 146 B2.000, Дизель |
FIAT FIORINO фургон (146) | 70 i.e. 1.4 | 1994 (травень) - 2001 (травень) | 1372 | 49 кВт - 67 к.с. | 146 C5.000, 146 D5.000, Бензин |
FIAT PALIO (178BX) | 1.0 | 1996 (квітень) - йде виробництво | 994 | 45 кВт - 61 к.с. | |
FIAT PALIO (178BX) | 1.2 | 1997 (липень) - 2002 (серпень) | 1242 | 44 кВт - 60 к.с. | 188 A4.000, 178 B7.045, 178 C4.066, Бензин |
FIAT PALIO (178BX) | 1.2 | 1998 (червень) - йде виробництво | 1242 | 54 кВт - 73 к.с. | 176 A8.000, 178 B5.000, 178 E2.000, Бензин |
FIAT PALIO (178BX) | 1.2 | 1999 (червень) - 2000 (жовтень) | 1242 | 50 кВт - 68 к.с. | 178 E2.000, Бензин |
FIAT PALIO (178BX) | 1.4 | 1996 (квітень) - йде виробництво | 1372 | 51 кВт - 69 к.с. | 178 B2.000, Бензин |
FIAT PALIO Weekend (178DX) | 1.2 (178DX.G1A) | 1996 (квітень) - 2001 (лютий) | 1242 | 54 кВт - 73 к.с. | 178 B5.000, Бензин |
FIAT SIENA (178_) | 1.0 | 1998 (вересень) - 2009 (грудень) | 994 | 45 кВт - 61 к.с. |