Графік работи
Кошик
USD - 41грнEUR - 45грн
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|
1 | 1 день | 1160 грн | |
2 | 3 дня | 1406 грн | |
2 | 4 дня | 1762 грн | |
1 | 14 днів | 1904 грн | |
>5 | 4 дня | 2468 грн | |
3 | 4 дня | 3032 грн | |
4 | 4 дня | 11675 грн | |
>5 | 4 дня | 11675 грн |
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса | 22 |
Діаметр прокладки [мм] | 51 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса | 22 |
Зовнішній діаметр [мм] | 79 |
Матеріал | Гума |
Механічно оброблений | з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
FIAT DOBLO (223, 119) | 1.2 (223AXA1A) | 2001 (березень) - йде виробництво | 1242 | 48 кВт - 65 к.с. | 223 A5.000, Бензин |
FIAT DOBLO (223, 119) | 1.4 | 2005 (жовтень) - йде виробництво | 1368 | 57 кВт - 77 к.с. | 350 A1.000, Бензин |
FIAT DOBLO (223, 119) | 1.6 | 2002 (вересень) - йде виробництво | 1596 | 68 кВт - 92 к.с. | 182 B6.000, Бензин |
FIAT DOBLO (223, 119) | 1.6 16V (223AXD1A) | 2001 (жовтень) - йде виробництво | 1596 | 76 кВт - 103 к.с. | 182 B6.000, Бензин |
FIAT DOBLO (223, 119) | 1.6 Natural Power | 2002 (вересень) - йде виробництво | 1596 | 76 кВт - 103 к.с. | 182 B6.000, Бензин/природный газ (CNG) |
FIAT DOBLO (223, 119) | 1.9 D (223AXB1A) | 2001 (березень) - йде виробництво | 1910 | 46 кВт - 63 к.с. | 223 A6.000, Дизель |
FIAT DOBLO Cargo (223) | 1.2 (223ZXA1A) | 2001 (березень) - йде виробництво | 1242 | 48 кВт - 65 к.с. | 223 A5.000, Бензин |
FIAT DOBLO Cargo (223) | 1.4 | 2005 (жовтень) - йде виробництво | 1368 | 57 кВт - 77 к.с. | 350 A1.000, Бензин |
FIAT DOBLO Cargo (223) | 1.6 16V (223ZXD1A) | 2001 (жовтень) - йде виробництво | 1596 | 76 кВт - 103 к.с. | 182 B6.000, Бензин |
FIAT DOBLO Cargo (223) | 1.6 Natural Power | 2002 (вересень) - йде виробництво | 1596 | 76 кВт - 103 к.с. | 182 B6.000, Бензин/природный газ (CNG) |
FIAT DOBLO Cargo (223) | 1.9 D (223ZXB1A) | 2001 (березень) - йде виробництво | 1910 | 46 кВт - 63 к.с. | 223 A6.000, Дизель |