Графік работи
Кошик
USD - 41грнEUR - 45грн
Діаметр 1/діаметр 2 [мм] | 345 |
Номінальна напруга [V] | 12 |
Номінальна потужність [Вт] | 450 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
OPEL INSIGNIA | 2.0 Biturbo CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 140 кВт - 190 к.с. | A 20 DTR, Дизель |
OPEL INSIGNIA | 2.0 Biturbo CDTI 4x4 | 2009 (травень) - йде виробництво | 1956 | 140 кВт - 190 к.с. | A 20 DTR, Дизель |
OPEL INSIGNIA | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 96 кВт - 131 к.с. | A 20 DTJ, A 20 DT, Дизель |
OPEL INSIGNIA | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 118 кВт - 160 к.с. | A 20 DTH, Дизель |
OPEL INSIGNIA | 2.0 CDTI 4x4 | 2010 (червень) - йде виробництво | 1956 | 118 кВт - 160 к.с. | A 20 DTH, Дизель |
OPEL INSIGNIA седан | 2.0 Biturbo CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 140 кВт - 190 к.с. | A 20 DTR, Дизель |
OPEL INSIGNIA седан | 2.0 Biturbo CDTI 4x4 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 140 кВт - 190 к.с. | A 20 DTR, Дизель |
OPEL INSIGNIA седан | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 96 кВт - 131 к.с. | A 20 DTJ, A 20 DT, Дизель |
OPEL INSIGNIA седан | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 118 кВт - 160 к.с. | A 20 DTH, Дизель |
OPEL INSIGNIA седан | 2.0 CDTI 4x4 | 2010 (червень) - йде виробництво | 1956 | 118 кВт - 160 к.с. | A 20 DTH, Дизель |
OPEL INSIGNIA универсал | 2.0 Biturbo CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 140 кВт - 190 к.с. | A 20 DTR, Дизель |
OPEL INSIGNIA универсал | 2.0 Biturbo CDTI 4x4 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 140 кВт - 190 к.с. | A 20 DTR, Дизель |
OPEL INSIGNIA универсал | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 96 кВт - 131 к.с. | A 20 DTJ, A 20 DT, Дизель |
OPEL INSIGNIA универсал | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 118 кВт - 160 к.с. | A 20 DTH, Дизель |
OPEL INSIGNIA универсал | 2.0 CDTI 4x4 | 2010 (червень) - йде виробництво | 1956 | 118 кВт - 160 к.с. | A 20 DTH, Дизель |