Графік работи
Кошик
USD - 41грнEUR - 47грн
| Товар | Опис | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити | |||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| TOPRAN 206028 Знайти аналоги | ![]()  | 
			Датчик, положення дросельної заслінки
			 Кількість полюсів: 3 
			Знайти аналоги
			Форма штерсельного корпусу: круглий  | 
			
 Показати всі ціни  | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| MEYLE 6148990005 Знайти аналоги | ![]()  | 
			Датчик, положення дросельної заслінки
			 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: без кабелю 
			Знайти аналоги
			Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: проти годинникової стрілки Робоча напруга [В]: 12 Тип датчика: Повзунковий Потенціометр  | 
			Уточнити наявність  | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| OPEL 08 17 203 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки
			 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: без кабелю 
			Знайти аналоги
			Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: проти годинникової стрілки Робоча напруга [В]: 12 Тип датчика: Повзунковий Потенціометр  | 
			Уточнити наявність  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| OPEL 08 17 204 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки
			 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: без кабелю 
			Знайти аналоги
			Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: проти годинникової стрілки Робоча напруга [В]: 12 Тип датчика: Повзунковий Потенціометр  | 
			Уточнити наявність  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| GENERAL MOTORS 17087654 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки
			 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: без кабелю 
			Знайти аналоги
			Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: проти годинникової стрілки Робоча напруга [В]: 12 Тип датчика: Повзунковий Потенціометр  | 
			Уточнити наявність  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| GENERAL MOTORS 17106682 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки
			 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: без кабелю 
			Знайти аналоги
			Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: проти годинникової стрілки Робоча напруга [В]: 12 Тип датчика: Повзунковий Потенціометр  | 
			Уточнити наявність  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| OPEL 8 17 203 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки
			 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: без кабелю 
			Знайти аналоги
			Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: проти годинникової стрілки Робоча напруга [В]: 12 Тип датчика: Повзунковий Потенціометр  | 
			Уточнити наявність  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| VAUXHALL 8 17 203 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки
			 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: без кабелю 
			Знайти аналоги
			Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: проти годинникової стрілки Робоча напруга [В]: 12 Тип датчика: Повзунковий Потенціометр  | 
			Уточнити наявність  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| OPEL 8 17 204 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки
			 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: без кабелю 
			Знайти аналоги
			Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: проти годинникової стрілки Робоча напруга [В]: 12 Тип датчика: Повзунковий Потенціометр  | 
			Уточнити наявність  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| VAUXHALL 8 17 204 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки
			 Додатковий артикул / Додаткова інформація 2: без кабелю 
			Знайти аналоги
			Кількість полюсів: 3 Напрямок обертання: проти годинникової стрілки Робоча напруга [В]: 12 Тип датчика: Повзунковий Потенціометр  | 
			Уточнити наявність  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| OPEL 17087654 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки
			 Кількість полюсів: 3 
			Знайти аналоги
			Форма штерсельного корпусу: круглий  | 
			Уточнити наявність  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| OPEL 17106682 Знайти аналоги | Датчик, положення дросельної заслінки
			 Кількість полюсів: 3 
			Знайти аналоги
			Форма штерсельного корпусу: круглий  | 
			Уточнити наявність  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||