Графік работи
Кошик
USD - 41грнEUR - 47грн
| Товар | Опис | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити | |||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| A.B.S. 230290 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Вага, кг]: 0,4Знайти аналоги Довжина [мм]: 99 Розмір конуса [мм]: 13 Розмір різьблення: IN M12X1.25 RHT | 
 | |||||||||||||||||||||
| RTS 9202347 Знайти аналоги |  | Осьовий шарнір, рульова тяга Вага, кг]: 0,485Знайти аналоги Довжина [мм]: 271 Зовнішнє різьблення 1 [мм]: M16x1 Зовнішнє різьблення 2 [мм]: M12x1,25 Сторона встановлення: передня вісь, двосторонньо | 
 Показати всі ціни | |||||||||||||||||||||
| HERTH+BUSS JAKOPARTS J4821012 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Розмір конуса [мм]: 15Знайти аналоги Розмір різьблення 1: M12x1.25 Розмір різьблення 2: M12x1.25 Схильність конуса: 1/6 Тип різьблення: з внутрішнім різьбленням Тип різьблення: з правим різьбленням | 
 | |||||||||||||||||||||
| NIPPARTS J4841006 Знайти аналоги |  | Осьовий шарнір, рульова тяга Довжина [мм]: 275Знайти аналоги Зовнішнє різьблення 1 [мм]: M12x1,5 Зовнішнє різьблення [мм]: M16x1,5 Тип різьблення: з правим різьбленням | 
 Показати всі ціни | |||||||||||||||||||||
| NIPPARTS J4821000 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Внутрішнє різьблення [мм]: M12X1,25Знайти аналоги Довжина [мм]: 99 Тип різьблення: з правим різьбленням | 
 Показати всі ціни | |||||||||||||||||||||
| OPTIMAL G1578 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Внутрішнє різьблення [мм]: M12 x 1,25 RHT FЗнайти аналоги Довжина [мм]: 94 Зовнішнє різьблення [мм]: M12 x 1,25 RHT M Розмір конуса [мм]: 12,95 Сторона встановлення: з обох сторін Сторона встановлення: зовнішній Сторона встановлення: передній міст | 
 | |||||||||||||||||||||
| FEBEST 0221P12 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Вага, кг]: 0,36Знайти аналоги Кількість: 3 Сторона встановлення: передня вісь, двосторонньо | 
 | |||||||||||||||||||||
| SIDEM 41831 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Довжина [мм]: 99Знайти аналоги Розмір конуса [мм]: 13 Розмір різьблення 1: MM12x1.5R Розмір різьблення: FM12X1.25R Сторона встановлення: передня вісь, двосторонньо Схильність конуса: 1/6 | 
 | |||||||||||||||||||||
| SPIDAN 40649 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Довжина [мм]: 99Знайти аналоги Розмір конуса [мм]: 13 Розмір різьблення 1: MM12x1.5R Розмір різьблення: FM12X1.25R Сторона встановлення: передня вісь, двосторонньо Схильність конуса: 1/6 | 
 | |||||||||||||||||||||
| MOOG NIES2814 Знайти аналоги | Наконечник поперечної кермової тяги Сторона встановлення: з обох сторінЗнайти аналоги Сторона встановлення: зовнішній Сторона встановлення: передній міст | 
 | ||||||||||||||||||||||
| NISSAN 4852050Y25 Знайти аналоги | Наконечник поперечної кермової тяги Сторона встановлення: зовнішнійЗнайти аналоги Сторона встановлення: передній міст | 
 | ||||||||||||||||||||||
| NISSAN 485200M025 Знайти аналоги | Наконечник поперечної кермової тяги Сторона встановлення: зовнішнійЗнайти аналоги Сторона встановлення: передній міст | 
 | ||||||||||||||||||||||
| NISSAN 48520-BM425 Знайти аналоги | Наконечник поперечної кермової тяги Розмір конуса [мм]: 15Знайти аналоги Розмір різьблення 1: M12x1.25 Розмір різьблення 2: M12x1.25 Схильність конуса: 1/6 Тип різьблення: з внутрішнім різьбленням Тип різьблення: з правим різьбленням | 
 | ||||||||||||||||||||||
| NISSAN 4852035F25 Знайти аналоги | Наконечник поперечної кермової тяги Сторона встановлення: зовнішнійЗнайти аналоги Сторона встановлення: передній міст | 
 | ||||||||||||||||||||||
| NISSAN 48520-73J25 Знайти аналоги | Наконечник поперечної кермової тяги Розмір конуса [мм]: 15Знайти аналоги Розмір різьблення 1: M12x1.25 Розмір різьблення 2: M12x1.25 Схильність конуса: 1/6 Тип різьблення: з внутрішнім різьбленням Тип різьблення: з правим різьбленням | 
 | ||||||||||||||||||||||
| NISSAN 48520-0C025 Знайти аналоги | Наконечник поперечної кермової тяги Сторона встановлення: передній містЗнайти аналоги | 
 | ||||||||||||||||||||||
| NISSAN 4852150Y00 Знайти аналоги | Осьовий шарнір, рульова тяга Розмір різьблення 1: M16x1Знайти аналоги Розмір різьблення 2: M12X1.25 Сторона встановлення: всередині Сторона встановлення: з обох сторін Сторона встановлення: передній міст Тип різьблення: з правим різьбленням | 
 | ||||||||||||||||||||||
| SPIDAN 44640 Знайти аналоги |  | Осьовий шарнір, рульова тяга Довжина осьового шарніра [мм]: 274,5Знайти аналоги Розмір різьблення 1: MM12X1.25R Розмір різьблення: MM16X1R Сторона встановлення: передня вісь, двосторонньо | Уточнити наявність | |||||||||||||||||||||
| RUVILLE 916805 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Внутрішнє різьблення [мм]: M12x1,25Знайти аналоги Розмір конуса [мм]: 13 Тип різьблення: з правим різьбленням | Уточнити наявність | |||||||||||||||||||||
| RUVILLE 916821 Знайти аналоги |  | Осьовий шарнір, рульова тяга Довжина [мм]: 275Знайти аналоги Зовнішнє різьблення [мм]: M12x1,25 Сторона встановлення: передній міст Тип різьблення: з правим різьбленням | Уточнити наявність | |||||||||||||||||||||
| LEMFORDER 1188201 Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Внутрішнє різьблення [мм]: M12x1,25Знайти аналоги Сторона встановлення: з обох сторін Сторона встановлення: зовнішній Сторона встановлення: передній міст Тип різьблення: з правим різьбленням | Уточнити наявність | |||||||||||||||||||||
| LEMFORDER 1629702 Знайти аналоги |  | Осьовий шарнір, рульова тяга Розмір різьблення 1: M12x1,25Знайти аналоги Розмір різьблення 2: M16x1,0 Сторона встановлення: всередині Сторона встановлення: з обох сторін Сторона встановлення: передній міст | Уточнити наявність | |||||||||||||||||||||
| BENDIX 040689B Знайти аналоги |  | Наконечник поперечної кермової тяги Внутрішнє різьблення [мм]: M12 x 1,25 RHT FЗнайти аналоги Довжина [мм]: 94 Зовнішнє різьблення [мм]: M12 x 1,25 RHT M Розмір конуса [мм]: 12,95 Сторона встановлення: з обох сторін Сторона встановлення: зовнішній Сторона встановлення: передній міст | Уточнити наявність | |||||||||||||||||||||